12 Mart 2012 Pazartesi

Fotoğraflara baktım…

İllüstrasyon: Mert Çakır
Güzelbahçe/İzmir-2007


Bendim oradaki. Gülüyorum, hep gülüyorum, hep güzelim, hep herkes güzel. Çeşit çeşidim; ama hep güzel. Arkadaşlarım güzel, yoldan geçenler güzel, arkadaki ağaç, taş, araba güzel. Güzellikler içindeyim. Ne düşünüyorsam, işte "o" yok. Cebimde ne kadar para vardı, o yok. Kimdi sevgilim, o da yok. Niçin ağladım birkaç gün önce ya da ağlamış mıydım… Hangi otobüse küfür ettim beni almadı diye. Kimden sigara istedim. Kimde kaldım. Hangi sınava çalışırken uyuya kaldım. Çiğdem’e neden bahsettim hararetli hararetli. Ne zaman tırnak yemeyi bıraktım, ne zaman başladım. O akşam sobayı bir kerede yakabildim mi. Annemi öptüm mü. Dedemle konuşamadım mı. Babamı hiç anmadım mı. Denize balıklama atladım mı. Bunların hiçbiri yok. Ben güzelim ama çok güzel.

Bugün benim buradaki. Cebimdeki parayı, iş yerinde yaptıklarımı, annemle olan konuşmamı, sevgilimin kim olduğunu, hızlı giden otobüse sevinmemi, eve kadar yürürken parkta içtiğim sigarayı, bozulan telefonumun yerine bir telefon almam gerektiğini, yaşadığım evde üşüdüğümü, özlem çektiğimi, bir kafede saatlerce oturduğumu, ajandada yazan yazıları okuduğumu, banyoya girmek için üşendiğimi biliyorum. 
Ben güzel miyim!

dönerbıçaa:
http://donerbicaa.tumblr.com/ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder